Wednesday, 6 April 2016

JAMU RATU DARA: HAID KINI TERATUR

09:14 Posted by Ukhti Mawar 2 comments
# Assalamu'alaikum pembaca #


Sebotol berharga RM 30. Sebelum GST dahulu, RM25 sahaja aku beli. Sobs...


Hari ini entri agak berbaur kesihatan. Jarang tau kita cerita pasal kesihatan. Iyalah, sebab badan bukan nak fit mana. Malu nak sembang kencang pasal fit dan fabulous ni.

Nak la cerita sikit pasal JRD. Aku telah amalkan JRD kira-kira dalam setahun juga la kot. Tapi macam biasalah kan, orang malas. On-Off cara pengambilannya. Tak betul-betul ikut jadual makannya. 

Apa yang aku nak kongsi sedikit ialah perubahan yang paling ketara dalam banyak-banyak masalah yang dihadapi selama ini ialah darah haid kini teratur. Kalau dahulu, pernah juga sebulan tu datang dua kali. Ada juga tak datang dalam sebulan.

Alhamdulillah. Lepas makan JRD, dengan izin Allah swt haid aku sudah teratur. Mesti datang setiap bulan dan tempoh waktunya hampir sama setiap bulan. Syukur!

Keputihan yang teruk juga dah berkurangan. Alhamdulillah. Kesihatan dalaman dan luaran kita perlu jaga. Badan kita pinjaman Allah swt dan kita perlu pelihara. Nak guna lama kan. Macam mana nak berdakwah bagai, kalau kita sendiri sakit sini sana. 

Kalau baca daripada testimoni dan kebaikan produk, memang setiap wanita akan tertarik. Ada pasal kesegaran bekerja meningkat, tenaga dalaman juga bertambah, bentuk tubuh badan kembali selepas bersalin, kitaran haid teratur dan senggugut tiada lagi. Disebabkan aku tidak pernah senggugut dan tak tahu senggugut bagaimana rasanya, dan tak pastilah keberkesanannya tu. Tapi baca testimoni ramai yang cuba dah berjaya atasi. Cubalah kan, mana tahu berkesan dengan izin Allah swt. Sekurangnya kita mencuba dan cari ubat.

Kalau korang nak cuba, di awal-awal pengambilan akan berlaku sedikit tindak balas terhadap fisiologi badan. Betul ke fisiologi tu? Main bedal je. Kiranya macam sedikit terganggu operasi badan kita.

Contohnya macam, akan banyak keputihan yang berbau yang keluar, badan letih yang amat dan haid pertama selepas makan JRD tu akan ada ketulan-ketulan darah yang keluar. Ini semua tindak balas mencuci dalam kita. Insya-Allah akan kembali pulih selepas beberapa ketika.



Malas nak cerita banyak. Siapa yang nak cuba perubahan positif terhadap badan, bolehlah beli dan cuba. Rasakan sendiri perubahannya. Tapi pastikan makan ikut jadual dan banyak minum air putih tau. Ikut nasihat dibotol tu. 

Untuk maklumat lanjut boleh cuba untuk baca dan hadam tentang produk Mek Na ni. Owner dia pun meletup tau. 


Ini bukan Mek Na. Ini Sari yanti, duta produk Mek Na.


Ada satu lagi produk mereka, iaitu Jamu Ratu Mirifica, botol warna biru putih. Tapi yang ini biasanya untuk yang sudah berkahwin dan bersalin. Untuk mengembalikan apa yang patut dikembalikan. hehehe.. Bentuk tubuh badan yang kendur atau tenaga dalaman. 

Sekian sahaja. Bolehlah cuba ya!

2 comments:

  1. Kulit cepat sunburn? Dah sunburn susah nak cerahkan balik? Jangan risau masalah anda boleh diselesaikan dengan BOOSTER WHITENING!!!

    Knpe perlu ambil booster whitening?
    .
    ⚠Mengandungi bhan pelembap semulajadi ,vitamin B kompleks, poliskarida dan 22 jenis asid amino termasuk 10EAA (bhan utama organisma hidup)
    .
    ⚠Tahukah anda ?
    Kekurangan asid amino akn mengakibatkan kulit kelihatan kasar , tua dan berkedut ..
    .
    ⚠Manfaat untuk kecantikan
    .
    ✅lulus KKM .
    KELEBIHAN BOOSTER WHITENING . .
    💜Memutihkan Kulit 5x ganda drpd Kulit asal
    💜Putih sepantas injection .
    💜Tidak Ada kesan sampingan .
    💜Digalakan Untuk Ibu menyusu bayi
    💜Menghapuskan toksin dlm badan
    💜Menaikan seri rona merah pada Kulit .
    💜Mengecutkan jerawat .
    💜Menghilangkan Parut hitam yg lame
    💜Kulit menjadi gebu ,putih & pinkish .
    💁🏼Satu botol tahan satu bulan
    💁🏼100% halal 💁🏼Produk malaysia
    .
    Mkn 3 capsules insyallah dh ada kesan 😀
    ✅Rm60 postage (SM add Rm8)
    (SS add Rm11)
    Tapi sekarang ni ada promosi sehingga 2 januari sahaja!!!!! Hubungi 01123414210 untuk maklumat lanjut :)

    ReplyDelete
  2. Jual Cytotec jakarta Obat Telat Bulan Misoprostol Cytotec asli ONLINE
    Aman cepat akurat untuk mengatasi TELAT DATANG BULAN.
    Diberikan dosis dan aturan pakai YanG benar supaya TELAT BULAN Cytotec berhasil 100%,
    Jika cara minum cytotec yang benar tanpa efek samping dan tidak membahayakan jiwa.
    WANITA HAMIL bersih total.

    Obat Misoprostol Cytotec Obat Telat Bulan asli diproduksi oleh USA. Per tablet Rp 125.000,-
    Mengandung MISOPROSTOL 200mcg Asli Lebih berkhasiat dan efektif di bandingkan
    MISOPROSTOL Lokal seperti Gastrul, Citrosol dan OBAT TELAT BULAN MISOPROSTOL CYTOTEC yang generik.
    Aman cepat akurat untuk mengatasi TELAT DATANG BULAN.
    Diberikan dosis cytotec misoprostol dan aturan pakai YanG tepat supaya TELAT BULAN berhasil 100%,
    aman dan tidak membahayakan jiwa.

    Harga Obat Cytotec diapotik
    paket 1.Obat Cytotec Telat Bulan 4 minggu. @500 rb.
    paket 2.Obat Cytotec Telat Bulan 8 minggu. @950 rb.
    paket 3.Obat Cytotec Telat Bulan 12 minggu. @1,450 000

    - ketik. telat bulan 4minggu/ 8mggu_nama dan alamat_tranfer via mandiri/BRI
    - Konfirmasi jika ANDA sudah tranfer pembayaran
    - Setelah transfer silahkan sms NAMA & ALAMAT TUJUAN LENGKAP.
    - Obat Cytotec 200mcg kami kirim hari itu juga.
    - Kami akan Konfirmasi No Resi pada Anda
    - Misoprostol Cytotec 200mcg Dikirim kealamat tujuan

    lancar haid
    misoprostolhotline.com
    Jual Cytotec jogja : +628562 800 145

    ReplyDelete